Vilken dag!

Snart är äntligen den här dagen över den med. Den har känts väldigt lång och lite intensiv fastän man egentligen inte har gjort någonting. :S

Jag började dagen med det vanliga, sen när jag kom hem var jag in till grannen på lite kaffe och så passade jag lillkillen medans pappan drog till affären och köpte snus. Sen in till mig, kolla lite på nätet och sen kom en annan granne för att hjälpa mig färga håret. Vi pratade en del och två timmar senare var det dags att hämta barnen. När vi kom hem gav jag dem mellanmål och fäljde sen med Emilia ut i sandlådan en sväng. Sen kom fler grannar ut och vi började prata. Resten av eftermiddagen gick åt till att hjälpa min granne som hjälpte mig i förmiddags med att medla lite och prata med hennes sambo...sen var det ut till barnen och möta Juliette...men precis då klämde sig Emilia på gungan så i ren panik fick jag skicka Theodor att möta henne för att ta in Emilia och kolla hennes fingrar...allt blev stress efter att ha varit lugnt. Nu badar Juliette och Emilia försöker få i sig lite kvällsmat medans jag uppdaterar här.
Imorgon blir det antagligen lugnare....då ska jag lämna på dagis sen hem och ta det lite lugnt och gör mig själv iordning för eftermiddagens utbildning. Mamma kommer ev. upp på en eftermiddagsfika imorgon så det ska bli mysigt och trevligt. Extra mysigt om solen håller i sig så man kan fika ute :D :D
Egentligen har jag väl inte så himla mycket att skriva om så tar nog och avslutar nu så jag kan få den lilla i säng och sen ägna lite tid till de resterande i barnaskaran! :P Och senare ikväll blir det äntligen ett samtal med älsklingen och slapp framför tv:n.
Hoppas ni får en underbar kväll!
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback