3:e Advent!


Så var det redan den 3:e advent! Tiden går väldigt fort och det är snart jul!
Mina förhoppningar på att klä granen under helgen gick tyvärr i kras då jag har åkt på nackspärr...men jag kan lova att så snart den släppt så åker granen upp! =)
Ja många tycker det är tidigt och håller hårt på att den ska kläs dagen innan, men jag ÄLSKAR julgranar!!! De är så himla mysiga och man får den verkliga julkänslan av dem...så här åker den upp så snabbt det bara går.
Normalt brukar den komma upp till 2:a advent men allt blev förskjutet i år då jag varit sjuk mm.
Men men....det är sånt som händer och det gör inget för jag hinner ändå njuta av granen lääänge! =)
Nu måste jag göra mig i ordning, för om ca 30min blir det en promenad till kyrkan för att kolla på Juliette, och massa andra barn, när hon går luciatåg!
.
Så tänkte mest hoppa in för att önska er alla en trevlig 3:e advent!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback