Älsklingen hemma!


Gud vad skönt det kändes när älsklingen kom hem från jobbet idag! Det var så underbart då jag visste att nu slipper flickorna "klara" sig själva och faktiskt få den uppmärksamheten de förtjänar!
Min nackspärr har gjort att jag inte klarat av att vara speciellt aktiv eller klarat av att göra speciellt mycket med flickorna vilket är lite tråkigt då det är första helgen på ungefär en månad som de är själva med oss.
Men inte så mycket att göra åt saken och vi får helt enkelt ta igen det nästa gång istället!
Emilia fick i alla fall leka lite med Zion förut då Malin kom över på en kaffe en liten stund!
Tack Malin! Lika trevligt som alltid! Det får vi göra om SNART!!! =P Och förhoppningsvis är jag som folk nästa gång! Kramiz
När älsklingen kom hem så hjälptes vi åt att fixa maten och nu har vi precis ätit och min underbara älskling har tagit disken. idag blev det köttbullar, mos, gräddsås och lingonsylt. Det var riktigt gott då det var väldigt länge sen vi åt det! *slurp*
Nu sitter älsklingen och spelar med barnen och tar det lite lugnt innan han ska torka bordet. Själv tänkte jag uppdatera här lite medan jag orkar.
Jag har mest tagit det lugnt idag, men tog ett ryck förut och dekorerade hus delar med barnen, så lite senare är det väl meningen att vi ska sätta ihop vårt pepparkakshus. Bara hoppas det fungerar med min nacke.
Bilder på detta kommer sen när det är helt klart...bättre att ta alla på en gång!
Om det inte fungerar får vi fjäska med älsklingen eller avvakta till imorgon och hoppas att det är bättre.
För det är något jag önskar mer än något annat just nu! Att min nackspärr ska vara över innan imorgon kväll. För är det så här illa vet jag fasiken inte om jag klarar av att gå på Juliette's luciatåg på måndag morgon då jag inte kan börja mig eller sträcka på mig, så det är väldigt jobbigt att få på mig kläder! =(
Och luciatåget är ute så då behövs det massor av kläder samt att jag måste hålla Emilia lugn, börjar hon bråka kommer jag inte kunna göra någonting med tanke på att jag knappt kan röra mig!
Så snälla ni! Håll en tumme för att det här går över fort! Min dotter skulle uppskatta det mycket då det bara är jag som "kan" komma på hennes luciatåg!
Nu ska jag ta och vila, då det behövs för det gör faktiskt ont att sitta här och det gör lite ont när jag skriver!
Men jag önskar er alla en underbar lördagskväll!
.
Vill säga tack till min underbara familj då ni har varit väldigt hjälpsamma idag! Och vill att ni ska veta att jag älskar er otroligt mycket! Ni är mitt allt och jag skulle inte byta er emot något, någonsin!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback