Återigen vardag...


Tillbaka till den "tråkiga" vardagen!
Barnen är nu i skolan och Emilia lämnad på dagis. Det är lite mulet och fuktigt ute idag med inte så kallt så själv tycker jag det är rätt behagligt!
Under förmiddagen nu ska jag väl plugga....fast helst skulle jag lägga mig och sova då jag är så fruktansvärt trött och helt slut i hela kroppen efter den här helgen. Men ingen vila och ingen ro här inte. =(
Så jag hoppas bara att huvudvärken inte blir värre för då kommer den här dagen bli väldigt lång och det kommer bli väldigt jobbigt att plugga. Men jag håller en tumme för mig själv och hoppas på det bästa! =D
.
Eftermiddagen vet jag inte riktigt vad som händer och sker. Malin skulle komma vid 16 tiden men det är några timmar innan och efter....eller ja, innan i alla fall, efter blir det dags att natta barn och sen däckar väl jag med. =/
.
Nu ska jag sätta igång tvättmaskinen för att sen ta mig lite frukost för att ta itu med dagens skolarbete. Bara hoppas jag hittar all information jag behöver och kommer igång ordentligt.
Jag önskar er alla en riktigt bra måndag!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback