Barnens tid!


Klockan börjar bli rätt mycket men tänkte försöka hinna uppdatera bloggen med lite bilder från, mina timmar, med barnen och "pyssel" innan jag ska iväg till Nicco på adventsfika!
Annars blir det så himla mycket senare! =D
Först gjorde jag scrapbooking med Juliette, Theodor och David i ett par timmar. De kämpade på bra och använda fantasin riktigt ordentligt! Det var så kul att se hur duktiga de är och speciellt roligt var det då de gillade det! =)
Vilket gör mig extra glad då det är något jag tycker är riktigt kul och verkligen önskar att jag hade mer tid över för!
*Theodors absolut bästa! Så himla söt och fin!*
*David gjorde en skrämmande bild....rädd*
*Juliette gjorde självklart en söt, tjejig bild med mycket glitter och rosa!*
*Från mitt och älsklingens bröllop*
*Från liten tills man fann kärleken med stort K*
*Fotbollskillen David*
*FBK's största fan =P*
.
När vi nästan var klara så tog älsklingen med sig lillan till affären, med ett löfte om att vi skulle vara helt klara till de kom tillbaka, eftersom jag då lovat Emilia att måla med vattenfärger med henne!
Och det löftet höll jag utan några problem.
När de var tillbaka var vi helt klara och allt var undanplockat!
Så jag satte mig och målade med henne en stund. Tyvärr tröttnade hon rätt fort så vi satt max 20min. Lite tråkigt, men ibland finns det andra saker som drar mer och idag hade de nyinköpta päronen i kylen en väääldigt stark dragningskraft!
Och det är ju inte hela världen då det kommer fler gånger. Och sen är hon liten, och man vet ju att små barn snabbt blir rastlösa och vill springa iväg på nya "äventyr". =D
*Emilias söta kanin*
*Mamma MÅSTE måla blommor och himmel....*
.
Nu ska jag ta och plocka undan lite här hemma och tömma diskmaskinen innan jag ska iväg. Men lovar att uppdatera senare igen!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback