Blev väldigt tyst...


...helt plötsligt! *underbart*
Så jag känner att det nog är lika bra att passa på och njuta av lugnet då det inte kommer vara speciellt länge!
Juliette gick iväg till en kompis för en lekstund och älsklingen och svärmor tog med sig lillan till affären och pojkarna är på sina rum!
Så tystnaden som är nu känns underbar för mina öron då barnen varit extremt högljudda de sista dagarna....de har använt stora bokstäver hela tiden till allting de gör så det börjar bli lite jobbigt! :(
Men nu är det rätt tyst...så jag får vila mina öron några minuter.
Dagen kommer bli väldigt lugn idag med tror jag!?
Jag har fortfarande väldigt ont av inflammationen, men den har gått ner lite så det syns inte lika mycket. Men däremot så skriker magkatarren av alla mediciner så jag lever på massor av mjölk just nu då det hjälper mot magvärken någorlunda! *skönt*
Men jag är lite piggare och mår lite bättre så i eftermiddag blir det en fika med en tjej på andra sidan vägen för att diskutera tårtor och sen kommer väl antagligen underbaraste Elle för vår hederliga tisdag! *längtar*
Synd att man ska må så dåligt nu när vädret har varit lite mildare och speciellt idag då solen skiner så fint. Men förhoppningsvis kommer det fler dagar! :)
Så man kanske får några chanser att göra en snögubbe med barnen och kanske åka lite pulka eller skridskor med dem! :D
Vore kul....för dem i alla fall! :P
Nä....jag ska sätta mig i soffan och vila lite en stund innan lilla gaphalsen kommer hem med sin pappa och farmor...och sen blir det nog att börja förbereda maten och kanske baka något till eftermiddagen!
Och så självklart samla krafter och stå ut med barnens höga röster....det är bara idag kvar, för imorgon åker flickorna med sin farmor till Göteborg och det kommer vara rätt tyst och lugnt en vecka framöver! *skönt*
Önskar er alla en underbar dag så kanske jag skriver mer ikväll eller så blir det först imorgon. :/
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback