Emilias luciatåg!


Så! Då var man hemma efter ännu ett luciatåg! Känns väldigt skönt att det nu är över för i år! Men det är ju verkligen hel mysigt att kolla på alla dessa barn som är så fina och sjunger så fint! =D
Men en rolig sak måste jag berätta!
Barnen på dagis sjöng 3 gånger så högt som barnen på Juliette's....hahaha....den här gången hörde man faktiskt vad de sjöng! =D
Har egentligen inte så mycket att skriva nu heller utan ni ska få lite bilder. Dessa är inte heller jätte bra men jag lovar att lägga upp de från den andra kameran så fort jag fått in dem på den stationära datorn! De är bättre! =)
Ha en fortsatt trevlig luciadag!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Underbaraste gulliga lilltjej, krama henne från mormor. <3 <3

Postat av: Nina

Jupp det är hon verkligen! Jag lovar att krama henne från dig direkt imorgon bitti när hon vaknar! love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback