Förbannade skit!!!!


FAN vad arg jag blir!!
Lämnade Emilia och var hemma till 8.30 och satte direkt igång med att fixa upp rullgardinerna i köket. Där sitter det nu två svarta bambu för att skydda för lite insyn i alla fall. Sen fortsatte jag med att sätta upp mörkläggningsgardinen i sovrummet och det tog mig fanimej över en halvtimme då den inte passade, fönstret var för utstående, gardinstången satt ivägen etc etc etc...
Jag blir så sne...sätta upp rullgardiner och krokar är bland det enklaste som finns men fan vad jobbigt det är när precis allting går emot en....då fungerar ingenting och så självklart så ska det strula lite extra!!!
Efter många om och men sitter gardinen på plats i vårt rum, så gick ner för att sätta upp i barnens rum och självklart fungerar inga pennor och får krångla för att delar ramlar från de där förbannade gardinerna....och till sist i Davids rum så passar den inte. Den är för lång! *aaaaarrrrrrrggggggghhhhhh*
Och detta upptäckte jag först EFTER att jag försökt i över 20min att få upp en del som ramlade bakom den där förbannade sängen. Hade jag vetat detta innan hade den där förbannade vägghållaren fått legat kvar där bakom bland hans dammråttor!!! =(
Jag blir så förbannad då jag mätte, men självklart tänkte jag inte på de där jävla rören som går mitt på hans vägg....vem FAN sätter rör till ett element MITT på väggen. Så inte nog med att han blev utan rullgardin så kan vi inte byta den vi har då kvittot är borta och förpackningen öppnad. *snyft*
Så en rullgardin till ingen jävla användning och så måste vi köpa en kortare....bortkastade pengar.
Usch....jag är arg och irriterad....det ska inte ta över 2 timmar att få upp lite rullgardiner och två jävla krokar...men det gjorde det!!
Och jag har varit så arg och besviken att jag till slut grät en skvätt eller några med. Fan vad gött om maken hade fixat detta på sin lediga vecka som han skulle så hade jag sluppit få mitt humör förstört och jag hade sluppit att göra detta själv.
Men men...gjort är gjort, bara att bita ihop och tänka på något roligare. Bara synd jag inte kommer på något just nu! =(
Jaja....nu har jag fått skälla av mig lite...så bara att vänta på att Claes ska komma, han blev sen så jag har ingen aning om när han kommer. Får hoppas det blir snart annars blir det ingen fotvård heller då jag "snart" måste hämta lillan.
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback