Happy Birthday!


Idag fyller David 12 år och det ska självklart firas!
Så gick upp halv 7 idag med för att fixa ordning frukost på sängen åt honom. Hans frukost bestod av två rostade limp-smörgåsar med makrill på. Sen fick han en kellog's bar med choklad, en maryland cookie och två stycken singoalla. Till det serverades en stor "dumma mej" mugg med sugrör och multivitamindryck i! (Emilias val av mugg) =)
Det var faktiskt kul att ge honom frukost då han SOV när vi kom ner....annars brukar de ligga vakna och lura! =P
Hans presenter bestod av pengar, presentkort på Jack & Jones, skullcandy hörlurar och presentkort på bio. Så han är hel nöjd! Tänk att de blir så glada för lite presentkort! ;)
Och förresten....presentkorten på Jack & Jones lägger de i snygga plåtaskar som ser ut som deras jeansknappar. Skitcoolt!!
Så min älskade son: GRATTIS på din stora dag! Jag hoppas presenterna kommer till användning och att dagen blir super bra! Jag lovar att göra mitt bästa så din dag blir minnesvärd! Älskar dig! Puss och Kram från mamma! *love*
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback