Ingen sömn!


Blev ingen sömn under dagen idag, utan jag valde att vila och plugga lite grann. Sen sov inte Theodor något heller så då var det lite svårt, ska bli intressant att se om han sover något alls inatt eller om jag får vara vaken en hel natt till!?
Jag hoppas verkligen att han får sova lite, men tror dock han får vara hemma från skolan imorgon med, då han anser att han stör klassen för mycket med sin hosta och enligt honom själv anser klasskompisarna att han borde vara hemma....men vi får se....sover han inatt kan han nog gå imorgon annars blir det en dag till hemma!
.
Varit hos grannarna vägg i vägg på lite kaffe och prat idag....det var skönt. Kaffet gjorde mig lite piggare så antar att jag får lov att dricka lite mer om resten av kvällen ska orkas med. :P
Sen på eftermiddagen hade vi utvecklingssamtal för Juliette och hon sköter sig jätte bra i skolan och är jätte duktig. Hon är en jätte bra kompis och lagkamrat! Har inga problem och ber om mer läxor! *lovely*
Jag är såååå stolt över henne!!!!
Känns jätte kul att hon både gillar skolan och trivs i den och jag hoppas verkligen att det håller i sig!
.
Så jag är fortfarande svin trött men SKA vara vaken till efter halv 11 ikväll, och jag hoppas att jag inte blir övertrött innan dess....då kommer jag ha väldigt svårt för att sova!
Men jag håller en tumme för det bästa!
.
Snart dags att ge lillan kvällsmat och sen ska jag gå till s-jouren för att hämta ett paket och köpa cigaretter innan jag går vidare till Elle för en helkväll med att smida nyårsplaner samt kolla på Desperate Housewife's och Cougar Town....sen blir det hem och SOVA!!! *hoppas, hoppas*
.
Blev då som sagt inte mycket plugga idag heller och utan sömn inatt så kommer jag verkligen inte orka plugga imorgon..... =(
Men nu ska jag ge lillan kvällsmat och göra mig iordning och börja fundera på promenaden till Gitarr....så ni får ha en trevlig kväll så hörs vi säkert imorgon igen!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback