Nackspärr????


Eller någon form av sträckning! Det sträcker, bultar och gör skit ont när jag sträcker på halsen, kollar åt vissa håll eller sträcker på armarna.
Det känns jätte obehagligt då det inte sitter bak i nacken utan mer på sidan, vid halsen.
Ömheten börjar vid axeln och fortsätter upp till käken/ bakhuvudet.
Rör jag mig minsta fel eller försöker göra någonting så "sprätter" det till och gör skit ont! =(
Så inget kul för flickorna idag innan deras pappa kommer hem då jag knappt kan röra mig utan att det gör ont! Jag hoppas att älsklingen inte är för trött för att göra något roligt med dem när han kommer hem!
Nä...jag klarar inte att skriva mer....så jag önskar er en bra dag!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback