Snart blir det tyst....


...eller ja...tystare!
Klockan börjar bli sovdags för lillan och så fort hon klätt på sig nattkläderna blir det att läsa en saga för henne och sen säga "god natt"! Guuud vad skönt!
Sen ska jag ta och fixa lite kvällsmat till mig själv då de stora klarar sig själva....någorlunda i alla fall. Så då blir det förhoppningsvis lite vila av för min del.
Planen är att sätta mig i soffan och glo på tv med en cola och bara njuta av tystnaden....och be och hoppas att barnen inte börjar bråka om någon struntsak så den här kvällen försvinner lika fort den med.
Jag känner mig än mer hängig och skulle verkligen behöva vila lite....trots vilan på förmiddagen så känns det som om jag skulle kunna däcka när som helst.
Lite trist men förhoppningsvis försvinner den här tröttheten när "förkylningen" försvinner....!!
.
Nä...ska nog ta lillan då hon vägrar göra som jag säger till henne....*suck*
Tröttsamma barn!!!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback