Snyggaste 9 åringen!


Min son är lätt den absolut snyggaste och coolaste 9 åringen som går i ett par skor! =D
Han har alltid varit speciell med sin egna "coola" stil och sin smak för kläder och utseende mm. Men nu har han verkligen överträffat sig själv!
Han har idag blekt slingor och sen färgat dem....och han ser ut som en helt annan kille! Hans kommentarer om det själv var: "Skitsnyggt!" "Undrar hur avundsjuka klasskompisarna kommer att vara!?" Och "Jag vill ha rockkläder!" =D
Han är så mycket mammas "pojk" han bara kan bli och jag är sååå himla glad över att han vågar vara sig själv och stå på sig emot "mängden"!!!
Nu ska jag sluta tjata ut er om min underbara son och ge er bilder på resultatet och färgningen istället!
*Mammas snygging*
.
Hahaha....vad trodde ni??? Att han valde en "pojk" färg eller något inte lika synligt??
Hahaha....då trodde ni fel! =D
.
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Vilken snygging, blev ju toppen!! Krama honom från mormor.

Postat av: Nina

Det lovar jag att göra när han kommer upp imorgon! Han blev såååå jävla snygg i håret och jag är sååå jävla avundsjuk på honom!!!

Kramar i massor!

Postat av: Syster

Jag misstänkte direkt att det skulle bli såm färg.

Fråga mig inte varför men Oscar är likadan så därav jag drog slutsatsen direkt.



Vart skitbra!!!!



Så jävla gött på ren svenska att ha ungar som VÅGAR vara som dom vill och inte vara hur andra vill att dom ska vara.



Har jag alltid asgt till mina barn, var alltid er själva och gör vad NI vill....inte gå efter vad alla andra vill.



Vill ni ha rosa/blått7grönt hår ect så kör

Vill ni vara punkare, kör

Vill ni vara 70-talist, kör

Är ni homosexuella, STÅ upp för det för vi finns här för er

Vill ni 20 ungar, kör

Vill ni inga ungar ha, kör



Ja osv osv osv



Bara dom är DOM och dom mår BRA av det och skiter i droger och sånt så KÖR



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback