Var för sent igår!


Ja som ni redan vet så var jag hos "min" underbara ElleBelle igår för en underbar tjejkväll! Det var liksom super...vi pratade massor, planerade mer inför nyår, planerade lite annat och kollade på tv. Och "vips" så var klockan typ 01.20 och jag insåg att det var dags att gå hem för att hinna sova någon timme innan det var dags att gå upp med barnen! *lovely*
Jag känner mig trött nu, men samtidigt uppåt då jag VALDE att somna sent och jag faktiskt fick rätt många timmar till att vara Nina...INTE mamma eller hustru! *sååå sköööönt*
Och de här sista två tisdagarna har gett mig något att se fram emot varje vecka, vilket underlättar fruktansvärt mycket när man har en dålig dag eller om barnen har en dålig dag!
Känns ovant men väldigt, väldigt skönt! =)
Nästa vecka blir det att vara här eftersom maken jobbar natt, kommer inte vara riktigt samma sak men det kommer ändå vara skönt att ha någon liksasinnad att umgås med ett par timmar och få en kväll för Nina....och så Elle så klart! =)
Tyvärr har ju DH slutat sända för säsongen och tyvärr verkar det som om det dröjer ett par MÅNADER innan det är tillbaka! *snyft*
Men Elle och jag ska fortsätta med våra tisdagskvällar ändå och istället se en film, prata, scrappa eller något annat roligt. Eller också kanske vi ska ta och kolla på alla DH avsnitt igen då hon har missat vääääldigt många! =P
Men oavsett vad så är jag glad och ser fram emot en ny tisdag med min underbara vän! Och vi kommer säkert komma på massor av roliga saker att göra så det kommer aldrig bli tråkigt i alla fall! *hihihi*
Och så en speciell liten hälsning till dig Elle! (( Så bra när man vet vilka som läser bloggen så man kan skriva speciella tack mm =P ))
"De här tisdagkvällarna som vi bestämt oss för att ha är en stor höjdpunkt i mitt liv och jag är så himla tacksam över att du finns här och VILL göra en sån här grej då man alltid har något att se fram emot under svårare stunder! Jag är så tacksam över att ha dig som vän och för att du är just den du är! Och du är absolut världens bästa och mest underbara väninna...& du.....Jag älskar dig!"
Nu har jag inget mer att skriva....kvällen var underbar! Lillan är på dagis! David ska göra lite skolarbeten och själv ska jag krypa upp i soffan och mysa med slutet på en film jag missat samt lite annat!
Ha en underbar dag allihopa!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ellebelle

Guuuud va du é go! Du är min bästaste bästaste vän och jag älskar dig åxå! <3 Ser fram emot våra tisdagskvällar o hoppas vi fortsätter med dom för alltid! =)

Postat av: Nina

Det hoppas jag med att vi gör! Så ingen idé att bara hoppas utan göra slag i det med....och skulle det bli framtida förhinder får vi ta det en annan dag istället! =)

Får försöka få ihop en scrappbooking kväll i månaden med som vi pratade om...det vore skitkul så det är roligare när man är fler!

LOVE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback