Fettisdagen

Ja så är den efterlängtade dagen ÄNTLIGEN här! =D
Så i eftermiddag blir det hemmagjorda semlor till mellanmål. Barnen kommer bli såå himla glada. Och då blir jag också glad.
Provade en ny variant i år. Med vaniljkräm (vilket vi har varje år), chokladgrädde och sen även toppa dem med riven choklad för lite mer lyx. De jag redan gjort ser väldigt frestande och goda ut i kylen.
Så snart får jag besök och det blir lite fika, sen är det bara att slänga i sig en lätt lunch för att hämta min lilla prinsessa på dagis. Och så hoppas jag att det går snabbt hem så jag hinner göra iorsning semlorna innan den stora tjejen ska iväg på kören. Stressigt blir det nog men jag SKA klara det. VIll ju inte svika mina små älsklingar. :)
Nä...skriver säkert mer ikväll när det är lugnt hemma igen.

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ia

Kommer med privatplanet på stört hahahaha



Kram

Postat av: Cinderellamum

Hahaha...du bara pratar....för ingen syster kom med privatplanet :P

Postat av: ia

Jooodu...vänta bara...och då ska jag ha semlor hehehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback