Välkomna!

Jaha...så försöker man med en ny blogg nu istället så får man se om man kanske skriver flitigare när man lägger ner mer energi på blogen i sig.
Men just nu känns det väldigt långt borta...för har bara valt en vanlig "ful" mall för jag har verkligen inte den blekaste aning om hur man gör eller vad man gör. Någon nämnde att man kunde ta färdiga mallar från nätet och klistra in så jag googlade och hittade tre snygga som jag laddar ner (ifall men inte är nöjd kan man ju alltid byta emellan dem) men sen då??? Vad gör jag nu??
Hittade en massa text och koder som jag testade att kopiera för att klistra in..men Nä....inget hände. Så nu känner jag mig lite frustrerad och irriterad för jag ville verkligen komma igång med detta ordentligt. Men så blev det inte så fram tills dess att jag hittar hjälp med bloggen får ni tyvärr stå ut med det tråkiga utseendet. :(

Så kanske ska berätta lite om dagen...den har varit lång men samtidigt trevlig. Det vanliga i mitt liv är att gå upp och se till att banren får allt de behöver och blir klara för att gå till skolan. Sen var det frukost för resten av familjen. Sen har det varit rätt tråkigt med disk, undanplock. Pärlade lite med lilltjejen men fick som vanigt avsluta allting med att dammsuga för att det ligger fullt med pärlor på hela bordet ohch golvet.
Sen var det bara att laga lunch, leta efter något kvitto som "gubben" behövde och sen var det bakning och trevligt sällskap av grannen M och sönerna Z och C. Så det blev kaffe med kladdkaka och chokladgrädde till. *SLURP*
Sen när det var kvällen och de gått var det bara att ge lillan kvällsmat och göra henne iordning för sängen och natta, sen hjälpa ena sonen med läxan och samtidigt få den stora tjejen i säng. OCh när allt detta var klart och sonen ligger så blev jag sugen på att fixa en blogg...men det vet vi alla redan hur det gick...INTE ALLS :(

Men men...man kan inte alltid få som man vill och det kan inte alltid gå som man tänker. Så antar att det bara är att bita ihop och försöka hitta någon som kanske kan lite om detta och hjälpa mig någon dag.
Men nu ni ska jag ta kvällen med en skön snabb dusch för att sen kolla film på kanal 9. Under Toscanas Sol tror jag den heter och verkade bra...så lite tidsrördriv tackar jag inte nej till. :D
Sov gott!

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Jaha du så var det det där med kladdkaka, taskiga ni är. ♥ Är ju toksugen på choklad. ♥

Det ser faktiskt bra ut lägger tillden i favoriter.

Filmen är bra.

Kramar. ♥♥ ♥♥

Postat av: malin

Skitbra början! det blir nog som du vill om du får trixa lite! kram

Postat av: Cinderellamum

Hihi....se på FB :P

Tack Malin...jag hoppas det. Kanske kan få lite hjälp av dig någon dag? Kram

Postat av: sara

tycker de vart jätte fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback