YES!!!

Jag är så glad och stolt just nu att jag känner att jag bara måste berätta det för er alla!

Igår kväll gav lilla Emilia sina nappar till napp-fén och postade dem, sen somnade hon utan! :) Hon krånglar de flesta kvällarna och igår var ingen skillnad. Men jag trodde faktiskt att hon skulle krångla mer, men efter lite mer än en timme så sov hon så sött.
Jag kände mig så glad för både hennes och våran skull!
Hon sov hela natten och vaknade lika glad som en solstråle imorse. Både jag och älsklingen gav henne så mycket beröm att hon sken upp ännu mer. Sen var det dags att gå ut och kolla i brevlådan...hon sprang nästan ut, så ivrig över att se om hon fått något...och visst hade hon det...ett stort vitt brev från napp-fén. Jag bara älskar hennes kommentar: "Oj, titta vad jag fick!" Och leendet var större än innan.
För oss var det inte så märkvärdigt men hon gillade det...en el-tandborste med barbie på och en nalle puh sago-cd.
Vår lyckliga lilla tjej är så stolt över sig själv och vi är lika stolta vi! Och det var så skönt att slippa "ta" nappen ifrån henne imorse. Jag är så himla stolt, sås tolt att jag nästan spricker!!!
Jag bara ÄLSKAR DIG min underbara, stora och duktiga ängel!!!
Jupp..så är det med det. Nu under helgen eller nästkommande vecka ska jag lägga in alla bilder på datorn för att sen lägga upp lite här på bloggen åt er! Jag har vart väldigt dålig på det och har tänkt på det jätte länge, men hela tiden kommit något annat i vägen. Så tänkte passa på nu när älsklingen är hemma så man kanske kan få lite hjälp.
hmmm..undrar om det finns något jag missat att berätta som har hänt...men jag tror inte det. Så jag tar och ger mig nu innan det blir långt, utdraget och bara tråkigt för er!
Ha en super duper bra dag med era nära och kära. Det tänker jag ha! :D
Ciao

Kuveret till napparna

Brevet Emilia fick av Napp-fén

Här lägger hon ner napparna i kuveret.

Här stoppar hon brevet till Fén i brevlådan...

Sover så sött utan nappen i munnen :D :D *stoooolt*

Här hämtar Emilia brevet från Napp-Fén...undrar vad det kan vara i :)

Här öppnar hon och i låg det ett paket och ett brev från den snälla Napp-Fén :D

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Hej!

Din blogg blir aldrig långtråkig för mig.

Kul att läsa om din dag så kan man prata om det sedan.

Älskar er, kram mammamu.

Postat av: Halon

Hejsan !



fan va kul å se lite bilder. Å Emilia är så duktig, tom jag som granne är stolt över henne.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback