Ett stort tack!


Ett stort tack till alla er som läste mitt inlägg igår, med mitt skolarbete! Jag är jätte tacksam och glad för responsen av er som hjälpte mig! *underbart*
Idag är min dag bara sådär, då jag fryser som en idiot....sitter med massa kläder och dubbla stickade tröjor på mig och fryser ändå. Väldigt tråkigt tycker jag. Och jag hoppas det släpper snart!
Under förmiddagen var jag hos Elle på en prat stund! Det var så skönt att komma hemifrån en stund och det var underbart att få prata lite! Tack så jätte mycket Elle!
Sen har jag kollat lite på svenska uppgifterna, men inte blivit så mycket då jag fryser och känner mig allmänt trött och orkeslös! Börjar tröttna rätt rejält på den här förkylningen, hostan och alla nätter med lite sömn. Speciellt nu! Snart första advent och jag har inte ens orkat gå in i förrådet eller till garderoben för att kolla att vi har allting som behövs. =(
Så jag längtar så mycket tills man mår som vanligt igen och har tillbaka all energi till att göra julen så bra som möjligt för barnen. Och sen lite extra energi skadar inte så man orkar ta den årliga storstädningen och hinna göra lite julbak och pyssel med barnen trots att maken arbetar mycket och en annan pluggar.
Men de ska inte behöva lida för det utan vi får göra det bästa av situationen! =)
.
Snart är det dags att hämta lillan på dagis för att sen ta itu med en del under eftermiddagen. Delvis måste vi prata lite om jul och nyår och börja planera lite så vi vet hur vi ska göra! Sen måste jag ge David den tråkiga nyheten att det INTE blir något "summer camp" för honom med skolan till sommaren då det var alldeles åt helvete för dyrt för att vi ska klara av det! Tråkigt, men vi hade egentligen inte räknat med något annat!
Bara hoppas att han tar det relativt bra. Inte ens om vi skulle spara ett år skulle vi ha råd att låta honom åka...så finns det kvar, kanske, kanske han kan åka när han slutar 9:an eller liknande....men inte troligt då vi inte kan ha semester alls med barnen under de åren! *suck*
Jaja...nu ska jag ge mig och försöka få upp värmen lite innan jag måste ge mig ut i vinterkylan igen. Inte för att det spelar någon roll egentligen då jag kommer frysa lika mycket när jag kommer in igen...men men....
Jag hoppas ni alla får en bra eftermiddag och att ni njuter av era vänner och familjer!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback