Kallt ute!


Idag är det riktigt kallt ute...eller ja det var det igår med men ändå! =P
Jag har hunnit med väldigt mycket nu på morgonen trots att klockan bara är snart 8.30. Men barnen är "matade", klädda, ryggsäckar packade och de stora är skickade till skolan och den lilla lämnad på dagis.
Disken är fixad, tvättmaskinen igång, undanplockat lite här och var och bordet avtorkat.
Davids läxa utskriven, mina skoluppgifter utskrivna (och det var ca 50 papper) och sängar "bäddade".
Nu ska jag snart fixa lite frulle till mig och sen sätta mig och kämpa lite med grammatiken och sen även påbörja nästa lektions uppgifter...bara ca 1/2 vecka för tidigt med det struntar jag i! =)
Ju snabbare jag får inlämningsuppgifterna klara desto mer tid får jag över för just grammatiken och sen att plugga till slutprovet. Jag måste ju även läsa ut två böcker på ca 4 veckor och skriva analys på dessa....samt en uppsats.
Så ju mer tid jag får över till detta desto bättre för mig! =D
.
Idag får jag en paus en stund då en vän till mig kommer på kaffe besök och ska berätta om lite praktiska saker med allt som händer kring David. Jag tror jag kommer få många bra tips och råd och det uppskattar jag riktigt mycket!!!
Så egentligen borde jag avsluta skrivandet och sätta igång att plugga så jag kan ta en paus med gott samvete sen! =)
Men ni får ha en bra dag så skriver jag mer senare!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback