Kväll!


Älsklingen håller på och gör sig iordning för att lägga sig, han ska ju upp vid 4 imorgon bitti för att åka och jobba 12 timmar. Och Emilia är lagd för natten. De andra tre är på rummen, ja bortsett från juliette som springer till mig och gnäller mellan varven! *suck*
Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva, blev så himla mycket i förmiddags att skriva efter gårdagen så jag har nog lite brist på ideér just nu känns det som.
Men dagen har i alla fall varit väldigt lugn. Vi åkte till stan förut och hämtade Emilias nya tv, så gissa om hon var glad när hon kom hem och såg att hon fått en ny! =D
Sen var vi hem med den för att kunna hämta mamma och Emillia, samt Zava och Ziva. Släppte av mamma på fagott och sen åkte vi till centrum för att inhandla pizza och lördagsgodis!
Orkade verkligen inte laga mat idag...kändes lite som om jag lagade tillräckligt igår! :P
Sen hem och slappa i soffan med familjen och käka godis och chips med dipp. Emilia och Juliette gick in i Emilias rum efter ett tag för att kolla på Bratz så då passade vi på att titta på Alien med pojkarna!
.
Nu ska jag sätta på Emilia en blöja, hon kom precis upp för att kissa. Och sen blir det att gå ner till pojkarna och säga till dem att vara tysta då Andreas lagt sig. Undrar om de förstår vad GOD NATT innebär egentligen??? :/
Ni får ha en trevlig myskväll allihopa så skriver jag förhoppningsvis mer imorgon!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback