Ny vecka, nya tag!


God morgon alllihopa!
Nu är de stora barnen i skolan och den lilla lämnad på dagis!
Älsklingen ligger och sover och själv ska jag snart peta i mig lite frukost och ta en dusch.
Idag har jag inte så mycket arbete till skolan att göra då jag behöver lite hjälp. Och den hjälpen får jag imorgon då jag åker till mamma direkt på morgonen.
Så idag blir det lättare arbeten och en sväng till stan med Elle. Lika bra att passa på medans man har lite tid över! =)
Nähä...blev ingen stan med Elle, hon ringde precis och berättade att hon måste vara på sjukhuset till halv 11 för att röntga efter helgen...så då tror jag att jag skippar det. Det kommer ju fler dagar så ingen panik!
För övrigt så har jag inte speciellt mycket planerat för dagen utan den blir relativt lugn med lite skolarbeten, skriva ut lite papper mm samt hjälpa barnen med läxor i eftermiddag när de kommer hem!
Sen ska jag väl försöka umgås lite med älsklingen när han vaknar och innan han åker till jobbet igen. Om inte så får jag se fram emot en långhelg med honom innan nästa intensiva etapp i hans arbete börjar! =)
Ja ni...så ser min dag ut just nu...inte mycket att hurra för, men jag är nöjd!
Ute faller snön så himla fint och jag önskar er alla en riktigt bra dag i denna vinterdag!
CIAO!!!

P.S.
På lördag den 27november har Internationella Engelska skolan på Gruvlyckan, Karlstad en Jul Bazar mellan kl 12-16 då ALLA är välkomna!!!
David ska stå och sälja tillsammans med sin klass....
Så har ni inget för er och vill få lite julkänsla så titta in vet jag!
D.S.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback