Soooova =)


Jag är så himla trött, ögonen svider och jag gäspar hela tiden.
Tror det beror på att det varit en väldigt lång dag fullspäckad med tvätt, disk, sopor, telefonsamtal, egna studier, rådgivning samt prat med make, barn, min mamma och så får vi inte glömma hjälpa David med läxan, skaffa en ny mail samt en egen blogg till honom. Och så självklart gosa med de andra barnen och läsa läxa med Juliette innan läggdags. Och så självklart kaffe besök av Claes! =)
Så mest hela dagen har man varit trött, stressad och orolig. Allting pga det som hände igår och allting pga att det är så himla mycket att tänka på, som man behöver ta reda på och saker som man behöver prata om.
Jag kan ju meddela att problemet är löst för stunden och jag ser ett "ljus i tunneln" för min älskade son!!!
Och hoppet lyser starkt men samtidigt vet jag att det kan vända lika snabbt om något går väldigt fel!
Men just nu är allt lugnt och det är löst för ett tag. Så David är glad och jag är inte lika ledsen och har inte ont i magen just nu. Men jag kan lova att det kommer komma tillbaka innan det här är löst för alltid, eller helt kanske är bättre att säga.
Jag är så himla flummig just nu och det känns som om det jag skriver bara låter "bla, bla, bla" och är väldigt rörigt. Tyvärr blir det så när det är mycket man vill ha sagt men är alldeles för trött för att orka koncentrera sig ordentligt och verkligen tänka efter. Och jag hoppas att ni kan stå ut med detta för stunden och jag lovar att försöka bättra mig imorgon!
.
Jag skriver som en kratta och ser i kors så lika bra att jag ger upp detta för idag och önskar er en riktigt god natts sömn!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback