Stan avklarad!


Så var man hemma igen! Det var helt underbart att gå på stan med Elle idag. Vi gick sakta och bara strosa och mös av att det var så himla lite folk på stan! *underbart*
Så nu har jag köpt ALLA julklappar, och det är helt underbart att vara helt klar. Ja om man bortser från maken då....men vet inte vad jag ska köpa då han inte önskar sig någonting och sen funderar jag på om vi ska strunta i julklappar till varandra i år då det faktiskt är så att jag inte önskar mig någonting heller. =/
Så vi kan lika gärna spara de pengarna då min älskling faktiskt fyller 30 i januari och det lär gå åt en hel del pengar då! =)
Men alla barnen är klara samt min mamma och svärmor! Så nu ska jag bara fixa iordning dem samt slå in dem. Och så har jag även köpt alla presenter till David som fyller nu 4:e december samt present till mamma som fyller den 9:e december! =)
Så nu kan man ta och koppla av lite om man har lite tur.
Skulle egentligen börja julpynta inför söndagen men då min älskade son önskar att jag väntar tills efter hans födelsedag så gör jag det! 1:a eller 2:a advent....spelar roll. Allt för mitt älskade barn...men sen ska här pyntas så jul känslan kommer fram riktigt ordentligt! =D
Nu borde snart Theodor komma hem från skolan. Juliette smet lika fort som hon kom innanför dörren och David kommer inte förrän vid 20 ikväll så det blir inget pyssel med barnen idag då de inte är hemma. Så tar det imorgon istället när t.om David kommer hem tidigt för en gångs skull!=D
Man hinner lite mer när man kan börja redan vid 14-15 tiden och slipper vänta till mellan 17-18.  Speciellt med tanke på att lillsnuttan lägger sig redan kl 19 under arbetsveckorna!
.
Så nu blir det att ta det lite lugnt då älsklingen tömt sopor, torkat bord och fixat med disken innan jag kom hem, så just nu finns det inget för mig att göra. Så rätt gött att ta det lugnt efter några timmar på stan.
Och så kommer väl Elle med sin gubbe (Nicke) sen för lite mer prat och umgänge! *kul*
.
Ha en fortsatt underbar dag så kanske jag skriver mer sen!

CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback