ÄNTLIGEN...


...tisdag kväll igen! Åh jösses vad jag har längtat och längtat!!!
Så nu är det alltså dags igen för underbara Desperate Housewife's och Cougar Town! :D
Jag verkligen älskar de programmen...de är så himla roliga och super bra! Men jag antar att ni redan har förstått att jag tycker det vid det här laget! :P
Och ikväll blir älsklingen mitt sällskap....jag skulle vara snäll och sätta mig i sovrummet så han slipper se på mina "kärring" program men tydligen ville han mysa med mig i soffan så då får det bli så! *MYYYYS*
Och till kvällen i ära har jag fixat ordning chokladpudding och det ska faktiskt bli super duper gott! Speciellt med tanke på att jag faktiskt inte ätit det en enda gång sen vi flyttade hit så det är säkert minst 1,5 år sen sist! *längtar*
Dagen har varit rätt lugn, Emilia var ledig från dagis så vi har städat rum med henne och myst lite. Annars har det varit det vanliga med tvätt och andra hushållssysslor som man aldrig slipper ifrån och som aldrig tar slut! *suck*
.
På eftermiddagen idag kom frugan över på en fika och pratstund! Lika trevligt som alltid!! Och eftersom det var ett tag sen vi sågs så tänkte jag att nu ska det bli FIKA och inte "bara" prat och kaffe med lite tur! (Brukar vara dålig på att fixa kaffe när hon kommer) :S *skäms på mig*
Så jag fixade en paj och till det blev det super gott Toblerone kaffe! *mumma*
.
Sen var det helt plötsligt kväll och det var dags att göra lillan iordning för kvällen och natta henne. När hon hade somnat fixade jag iordning lite till ikväll och torkade bord.
Och sen blev det att kolla på förra veckans avsnitt av Cougar Town då jag somnade ifrån det! :(
Och så kollade jag även på säsongspremiären av Gossip Girl som jag inte visste startade i söndags!
Under tiden fixade älsklingen hamburgare som vi precis har ätit och nu sitter jag här och skriver...igen! :)
.
Och nu är det bara 8 minuter kvar tills det börjar så jag ska ta och ge mig så jag hinner plocka fram det som ska vara ikväll och göra mig iordning och riktigt mysa ner mig i soffan så allting känns på topp när det börjar!
Så jag önskar er en riktigt super bra kväll och titta ordentligt på dessa underbara program så skriver jag mer imorgon!

CIAO!!!



.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback