Är så stolt, stoLT, STOLT!!!


David skulle ha omprov i skolan idag i NO för att han inte klarade det provet förra veckan. Och jag har gått hela dagen och tänkt på honom och undrat hur det går. Han har pluggat stenhårt de sista dagarna och jag tyckte han kunde tillräckligt för att bli godkänd, märktes när vi förhörde honom, men nervös är man ju oavsett vad!
Och nu ringde han från en kompis som bor precis vid skolan och berättade att han klarade provet! 5poäng av 6 möjliga!
Och inte nog med detta så klarade han läxförhöret på de franska glosorna också och där hade han ALLA rätt! 11/11 möjliga!
Ett STORT diplom till min son! Du har varit så himla flitig och duktig! Jag älskar dig jätte mycket! Och kom ihåg....tänk positivt så går det lättare! *puss och kram*
Och så berättade han att han hade gjort om ett engelska prov också som han hade lite för många fel på och klarade det. Men det har jag inte hört något om så väntar på bekräftelse från hans lärare i det ämnet!
Jag är sååå himla stolt över honom! Och jag är såååå himla glad för hans skull!!
Och sen känns det såå himla skönt att allt slit med att läsa med honom har givit belöning! *underbart*
Så nu är jag på jätte bra humör!!!
Och David var så ivrig och ville stanna hos kompisen och SJÄLVKLART får han det nu när han är klar med proven och faktiskt inte har några nya läxor...ännu! :P
.
Skriver mer sen!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback