Bättre nu!


Var ner till välsviken förut så de skulle faxa in uppgifter till banken så jag kunde få tillbaka mina pengar. Självklart krånglade deras fax så efter mer än en timmes väntetid, men sen så var det fixat och mina pengar är tillbaka! *skönt*
Så nu är jag glad, jätte glad! Så himla skönt att allting löste sig någorlunda smidigt!
Emilia var jätteduktig trots att det blev väldigt lång tråkigt för min lilla tjej. Så som belöning fick hon köpa lite godis....så hon valde två tablettaskar! *mammas duktiga tjej*
Nyss låg jag och försökte vila lite på soffan! *ljuvligt*
Men tyvärr höll det inte i sig speciellt länge för David kom hem från skolan med en kompis och de har nu tagit över vardagsrummet för att spela x-box. Så ingen mer vila där med massa "pang, pang" från krigs spelen de spelar. :S
Men jag överlever nog det med även om det hade varit jätte skönt att vila (tills Juliette kommer från skolan i alla fall) med tanke på hur lite sömn det blivit den här veckan och med tanke på hur trött jag är just nu. Och så blir det en lång eftermiddag och kväll med kalas och barnstoj!
Men det gör inget! Barnen är nöjda så då får det vara! :D
.
Så eftersom det inte blev någon vila kan jag lika gärna göra lite nytta och små städa lite här hemma. Sen skulle David och hans kompis till affären senare så då kan jag passa på att skicka med dem brevet till komvux och skicka. För idag kom mitt slutbetyg från grundskolan så nu har jag alla papper som ska skickas in! :)
Så nu blir det att hålla en tumme för att det finns platser kvar så jag kan börja snart. Och då blir det att läsa svenska och matte. Ska bli så himla roligt att få något att göra igen...något som inte har med barnen familjen eller hushållet att göra! Utan det är mitt och BARA mitt! :D
Men ni får ha en bra dag och så får vi se om jag hinner skriva mer ikväll efter kalaset....beror nog lite på hur trött jag är när barnen gått hem!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback