Emilia citat! :D


Jösses vad roliga barn kan vara ibland! :D
Emilia pratar och använder så mycket ord hon bara kan! För det mesta hamnar de bra där de kommer in men ibland låter det allt bra konstigt! :P
Nu kommer jag inte ihåg alla men här kommer dagens 3 bästa! :)
1. Vid frukosten idag så åt jag hackkorv som pålägg...supergott och Emilia kollar konstigt och säger att hon inte tycker om! Men jag tycker i alla fall att hon ska smaka...och det gör hon och utbrister:
"Det smakar pastej!"
Hihi...vad bra tycker jag för då tycker hon ju om det och svaret blev:
"Ja det e klart!"
.
2. När hon satt och målade så försöker hon även skriva och favoritbokstaven är E....undrar om det kan bero på att hennes namn börjar på den? ;) Men i hennes värld heter inte den bokstaven E utan:
"Jag har gjort en Bamse!"
hihihi...så himla kul...men har ingen aning om var hon fått det ifrån!?
.
3. Vid halv 12 kommer hon och säger att hon är hungrig och vill ha något att äta. Så då säger jag: Ja men då börjar jag laga mat nu så kan vi äta om en liten stund!
Emilia springer in till sin pappa i vardagsrummet och utbrister:
"Jag sa till mamma att jag var hungrig så jag får mat idag!"
*HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA* Så klockren och såååå himla rolig kommentar! :D
.
Ja ni! Tårarna sprutar när hon eller någon av de andra kommer med sånna här kommentarer!
.
Ha det gött!!! :D
CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback