Ensam!


Nu är jag helt ensam hemma. Älsklingen har åkt till jobbat och de andra är i skola och på dagis. Det enda ljudet man hör här hemma just nu är tvättmaskinen som går varm inne i badrummet. Nästan som om den skriker: "LÅT MIG VILA NÅGON GÅNG!!!"
Men det kan den bara GLÖMMA!!!:P
.
Jag har tvättat en hel del idag och disken är avklarad, sen har jag även gjort rent bord, bänkar, spis och fläkt. Och jag är rätt nöjd med mig själv samtidigt som jag vill så mycket mer.
Jag VILL plocka ordning i förrådet där nere! Jag VILL storstäda överallt! Jag VILL putsa alla fönster och vädra ur lägenheten ordentligt! Men samtidigt så vet jag inte om det är någon idé att börja. Barnen kanske har haft dåliga dagar och då blir jag bara irriterad. Sen vill jag ju gärna umgås med dem lite med. Och de har lite läxor idag som de säkert behöver hjälp med!
Sen verkligen HATAR jag att putsa de här fönstrena. Gjorde övervåningen förra veckan och det syns inte ens. Så bara att göra om det hoppas att resultatet blir bättre. Inte troligt men ändå!
.
Jag har fortfarande inga mer planer för dagen. En liten överraskning till barnen lite senare!

CIAO!!!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback