Fullspäckad dag!


Egentligen har jag inte tid för detta men tänkte att jag måste ju göra en liten uppdatering i alla fall eftersom jag missade att skriva helt igår. :S
.
Igår gjorde vi faktiskt inte speciellt mycket! *inget ovanligt egentligen*
Förmiddagen gick åt till planering, matlagning och disk och eftermiddagen gick åt till att hämta barn och så kom mamma på kaffe besök! Lika trevligt som alltid!!! :D
.
Början på kvällen gick åt till mer planering och "jaga" barnvakt!
Och det löste sig väldigt lätt så TACK underbara och snälla Claes!!! Du gör oss verkligen en mega tjänst!!! *puss*
.
Och så ringa några fler samtal!
Sen var det bara att göra mig iordning för kvällen, krypa ner i sängen och kolla på underbara Grey's Anatomy och sen sova!
Inget speciellt...inget jätte kul. Eller ja...planerna är roliga men de berättar jag inte om redan nu utan ni får allt vänta lite! :P
.
Idag har jag en del att göra. Om lite mer än en timme ska jag till arbetsförmedlingen på möte med min handläggare. (Disskutera praktik, studier och lägga upp en ny handlingsplan)
Direkt efter detta måste jag springa till apoteket och kolla efter magkatarr medicin. Sen hem, åka och handla på Ica och sen tillbaka hem för att packa in varor och fixa lunch till mig och älsklingen innan det är dags att hämta hem Emilia från dagis och Juliette kommer hem!
Sen åker vi direkt till Gruvlyckan för att hälsa på David i skola och se när han har lektioner. För idag mellan 12-20 har de öppet hus på Internationella Engelska Skolan så ALLA ÄR VÄLKOMNA att titta! Får man se hur lektioner går till och om man orkar stanna länge så får man vara med att äta mot en kostnad. Ska bli jätte kul och intressant, men tyvärr kommer vår lilla trostiga treåring inte orka stanna så jätte länge som till "dinner time" så...men det blir en stund i alla fall! :D

Sen är det hem och så får vi se vad kvällen har att erbjuda! ;)
Mina förhoppningar ligger på topp men jag avslöjar inget ännu eftersom det inte är klart! Men jag LOVAR att berätta vad planen var oavsett om det blir av eller inte. Men det gör jag senare!
.
NU...blir det frukost och göra mig iordning så jag inte missar bussen!
Men ha en riktigt super duper bra dag! Och om ni har chansen så åk ut till Internationella Engelska skolan och kolla läget! Det är kul och inte riktigt som på alla andra skolor!

CIAO!!!

 



 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna-Karin

Ser ut som en fullspäckad dag du! Men synd att vi inte kom iväg. :( Hoppas på bättre tur nästa gång.

Ha det gott ! Kram

Postat av: Nina

Ja det var en fullspäckad dag! Men kul! :D

Ja det var synd, men förhoppningsvis kommer det fler chanser eller så får vi helt enkelt hitta på något annat framöver! :D

Ha det gött du med!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback