Good morning! :)


En ny dag är här...FREDAG! Detta innebär att helgen är här igen och det betyder att man kan vila och ta det lite lugnt! *gillar*
Det behövs för jag är så trött i kroppen och huvudet. Jag tror faktiskt att jag skulle kunna sova bort hela helgen så trött är jag! Men nu går ju inte det då man har barn att ta hand om så jag får fortsätta tänka att: "Sova får man göra när man blir pensionär!" ;)
.
Theodor såg jätte rolig ut nu på morgonen. Man kan verkligen se att han har sovit gott inatt med tanke på vilket morgon rufs han har i håret! :P
Och så får jag komma ihåg att om ungefär 6-7år så kommer han INTE se ut så där för att han har sovit gott! :P *HAHAHAHA*
.
Igår kväll när jag uppdaterade så skrev jag ju att jag och Theodor hade gjort inbjudningskort till hans "kalas". Så tänkte att jag lägger upp 2 bilder på hur de ser ut ifall ni blev lite nyfikna! :P
Extra kul är det ju att dela med sig när man själv är nöjd och speciellt när BARNEN är nöjda! :D
TEXTSIDAN                 FRAMSIDAN
.
Och vad händer idag då?? Ja ni! Jag har ingen aning ännu och har inte direkt några planer.
Ska kanske på möte på Davids skola en sväng i eftermiddag men inget är helt bestämt ännu så vi får se. Men utöver detta har jag verkligen ingenting planerat!
Borde hitta på något roligt med Emilia nu under dagen eftersom hon är ledig från dagis idag.
Så vi får se vad dagen har att erbjuda! Någonting kommer vi säkert på! :D
.
Men nu ska den första gå till skolan så får ta och sluta skriva nu så han kommer iväg ordentligt...sen måste jag ändå få iväg den andra och efter det få mig och Emilia klara för dagen! Gubben får klara av att göra sig iordning själv!! ;)
Men jag hoppas ni får en bra dag i det fina höstvädret så skriver jag mer senare!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback