Helvetes dag och pizza-bak


Och så börjar den här dagen glida emot sitt slut den med! Det har varit en lång och jobbig eftermiddag med en hyper arg son som bara gapar och är otrevlig. Det slutade så illa att vi fick tvinga in honom i bilen för att kunna åka och hämta Emilia hos min mamma! :(
Så eftermiddagen var full av tårar och bråk samt stress, inget roligt alls! Men tyvärr är det så vissa dagar och det finns nog inte så mycket man kan göra åt saken!
.
Men vi kom iväg till slut för att hämta Emilia och samtidigt lämna Juliette, och "arga-killen" blev kvar där han med tills hans pappa kan hämta honom!
Så tiden vi spenderade i leksaksaffären och ica var relativt lugn och man fick rätt mycket gjort på kort tid! Så nu har vi inhandlat present till lilla Märtha samt veckans mat!
.
Och nu är vi hemma. Vi bakar pizza med Emilia för att försöka få till en mys kväll med henne så hon får lite egen tid med oss. Så jag tänkte att jag passar på att uppdatera bloggen medans den står i ugnen!
Ska bli skönt att bara ta det lugnt nu ikväll. Vi ska snart äta och sen blir det att krypa upp i soffan med chips och bara mysa med lill älsklingen! För när vi frågade henne vad hon ville göra ikväll med oss blev svaret: "Jag vill bara mysa i soffan med mamma och pappa...och kanske äta chips!" Gullungen vår...så nu blir det så ikväll! Hon bestämmer!
.
Fick en rolig bild på älsklingen när vi kom hem från affären, så tänkte att jag skulle dela med mig av den till er! Han glömde att vi hade handlat en massa och ställde bilen på parkeringen istället för att köra fram till gården som han brukade. Så jag frågade om han skulle bära alla kassarna in från parkeringen, Och eftersom han redan stängt av bilen och glömde bort det så sa han bara Ja!
Och det såg kul ut! För han tog verkligen ALLA kassarna på en gång!! *hihihi*
*TUUUUUNGT*
.
Nä ni! Nu är pizzan klar så nu ger jag mig för ikväll!
Ha en riktigt trevlig kväll allihopa så skriver jag mer imorgon!
CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback