Ja har blivit utmanad!


4 TV program:
-Desperate Housewife´s, Vampire Diaries, Grey´s Anatomy, Cougar Town.
4 saker jag gjort idag:
-Försovit mig, fixat frukost, skickat barn till skolan, varit inne på FB.
4 saker som jag längtar efter:
-Gå ner i vikt, fotvård, julafton, makens lediga vecka.
4 saker på önskelistan:
- Ipod högtalare, mer familjetid, fotograf kurser, egentid.
4 saker som jag avskyr:
- Lögner, insekter, pedofiler, min ryggvärk.
4 saker jag tycker om att göra:
- Lyssna på musik, mysa med familjen, se film, läsa böcker.
4 saker jag ätit idag:
- Cola, cigg, cigg, cigg :P (inget med andra ord...ännu)
4 utmanade:
Ia, Marinette, Elin och Elle =)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback