Sliten men glad! =D


Skrev inget igår...sprang iväg tidigare istället och så tänkte jag hålla er på sträckbänken lite extra länge! =P
Ja jag vet...inte snällt men men, jag har aldrig påstått att jag är speciellt snäll heller så! *fniss*
.
Gårdagen gick lugnt till....dagen gick åt till filmmys med älsklingen i soffan och ladda upp med ny energi inför kvällen. Jaja...jag ska berätta!
.
Igår hade vi granntjejer ÄNTLIGEN vår efterlängtade "Sex And The City" kväll! Vi har försökt att få till den ända sen i somras och nu blev den av. Bara vi tjejer, massor av skratt, mat och tilltugg, sprit  och så självklart båda Sex and the city filmerna!!!
Det var underbart kul och jag hoppas verkligen att vi kommer göra om det snart igen! En tjejkväll är nog bland det bästa som finns....speciellt med lite alkohol i kroppen då vitsar, kommentarer och skämt bara flödar utan generade ansikten! =D *lovely*
Jag måste medge att det var riktigt länge sen jag hade så himla roligt en hel kväll och "mina" tre tjejer förtjänar ett stoooort TACK!!!
"Kvällen" började i alla fall vid 16 tiden med en välkomstdrink och sen blev det några sådana till och så räkcoctail med vitlöksdressing till förrätt! *supergott*
Sen blev det någon drink till och lite prat innan vi "högg" in på varmrätten som bestod av färskpasta med fläskfilé i gorgonsolasås! Det var faktiskt kul att testa något nytt, speciellt något man alltid varit skeptisk till, och det var helt ok! Kanske inget jag kommer laga själv till familjen men jag kommer lätt kunna äta det fler gånger!!! *gott*
sen blev det fler drinkar och så filmerna! Foton togs under nästan hela kvällen och så kom ost och kex brickan samt frukt brickan fram! *gott*
Så massor av mat, ost, kex, frukt, nötter, choklad, salta pinnar....gott...men vi tyckte inte det räckte så efter några groggar, mellan filmerna, så cyklade Tine till konsum och köpte mer groggvirke, chips och så självklart smågodis till Nicco! =P
Mycket onyttigt blev det, men skit samma! Man lever bara en gång och ibland bara måste man få ha det trevligt och bara vara!
Så kort och gott....Det var en underbar kväll med underbara vänner! Och självklart ska ni få se lite av det hela så här kommer några bilder!
*MUMS*
*Nicco*
*Malin*
*Tine*
*Mys*
*Gott*
När kvällen började var det bara 4 ljus på bordet.... =P
.
Ja där har ni bilderna!
Nu ska jag ta en cigg och dricka upp min cola, sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Helst av allt vill jag bara krypa upp i soffan och slappa med film, chips, cola, pizza och godis. Bara vara och vila upp mig inför kommande vardag igen! Det känns som om det skulle behövas lite efter den här helgen! :P
Hoppas ni får en bra dag!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback