Snart.... :D


Passar på att göra en uppdatering nu för om ca 2 timmar så är premiären här och frugan kommer och håller mig sällskap!
.
Dagen har bara "flugit" iväg. Jag fick en sneknäpp och bakade kladdkaka förut och vispade grädde. Det var så himla gott! Mamma kom upp och fikade med mig och barnen. Och självklart hade hon lilla gulliga Ziva med sig! :D *Me Like*
.
Annars har det faktiskt inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Men jag antar att det kan vara så ibland. Jag har mest tagit det lugnt och börjat läsa en ny bok, ringt några samtal. Just ja! Jag har beställt ett eldrivet löpband med. Så snart finns det inga ursäkter kvar utan bara att sätta igång och göra ännu mer nyttiga och vettiga saker!
Jag längtar tills det kommer men det dröjer. I orderbekräftelsen stod det i slutet på oktober och det kan ju vara allt från den 20:e-30:e. Vill ju ha det NUUUUUU!!!!! Eller helst igår! :P
.
Nä ni alla vänner! Nu ska jag ta och fixa disken en gång till och se till att de sista barnen blir klara för natten. Sen är det min tur att ta kvällen.
Ha en underbar kväll! Och missa inte Desperate Housewife's kl 21!!! ;)

CIAO!!!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback