Snart kväll...


Jaha....så var den här dagen snart slut också och nu har jag dammat, dammsugit, skurat, möblerat om på de tre minstas rum samt städat i hallen nere och flyttat garderob och barnens dator.
Har även rengjort dusch, toalett, handfat och speglar nere då David inte gjorde det igår. Och tagit disken som han inte tog nu på eftermiddagen.
Just nu känner jag mig väldigt trött i hela kroppen och det värker. Gissa om det vore skönt med en avslappnande massage och bubbelbad just nu. Men såna lyxigheter har vi inte så det är bara att bita ihop.
Nu ska jag snart ta in barnen för det är dags för FREDAGSMYS med barnen....de som är hemma i alla fall. Theodor har dragit på disco...men det slutar redan kl 19 så han hinner vara med han också sen! :D
Vi ska i alla fall baka pizza och sen vet jag inte riktigt. Antingen om vi målar och pärlar lite eller bara slappar framför en film. Eller så kanske vi ska ta och spela lite wii eller x-box....eller vara jätte duktiga och spela sällskapsspel? Men det är nog något barnen får vara med och avgöra sen...om de inte bråkar om det för då bestämmer jag! :P
Jag hoppas ni haft en bra eftermiddag och att kvällen blir super för både er som myser hemma och för er som är ute i svängarna!
Nu blir det kvällen för oss i alla fall!

CIAO!!!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback