Snart "MIN" tid :D


Nu är kvällen här och David sitter och traglar med sina läxor inför morgondagens prov och förhör. Det går segt och han gnäller men banne den som ger sig.
Men visst jag känner att jag är väldigt trött i huvudet nu efter att ha läst läxor med honom ca 2 timmar under morgonen samt ca 2 timmar nu på kvällen. Och där emellan läste jag läxor med Theodor och har även suttit och gjort planer för en speciell vän, Theodors födelsedag samt planerat inför tjej kvällen vi ska ha på gården den 30:e oktober. Så nu är mitt huvud trött och lite slut!! Och det får mig verkligen att fundera över hur i h*lv*t* jag ska klara av att studera själv om det går som jag vill!?? Det blir MYCKET läxläsning för min del! *suck*
Men vad är det man säger..."Allt går bara man vill!"
Jag bara hoppas innerligt att det faktiskt stämmer! :S
.
Just ja...här kommer en bild på kakan som jag och Emilia bakade idag! Den var jätte god och jag fick många snälla komplimanger för den! Detta gör mig glad! :D
Nu är det i alla fall snart dags för David att lägga sig och själv ska jag ha min egna tid ikväll med underbara Desperate Housewife's och Cougar Town! *yeeees*
Men innan det börjar ska jag göra iordning lite kvällsmat till mig då jag börjar känna mig väldigt hungrig. Magen bara kurrar och dummar sig så det är väl lika bra att äta så man kan sova lite bättre i alla fall. För det finns inte mycket som är jobbigare än att försöka somna och sova bra på en tom mage som bara kurrar och till slut gör ont! Så äta är bra!!
.
Men det här var i alla fall resten av min dag i korta drag. Nu blir det en slutspurt och hjälpa David med hans franska glosor och sen ta kvällen för min del!
Ha en bra kväll och njut av de underbara programmen på kanal 5 riktigt ordentligt nu! *ler*

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback