Soligt ute :D


Idag är det kallt ute men solen står högt på himlen och sprider sina varma strålar!

Eftersom det är måndag så började den här dagen som alla andra veckodagar med att få upp alla barn och få dem iordning till skolan!
Emilia är på dagis idag. Så nu är det väldigt tyst här hemma...eller ja, om man bortser från allt skjutande som kommer från vardagsrummet när maken spelar x-box. :P
.
För övrigt har den här dagen varit fylld med det vanliga. Jag har tvättat, diskat, torkat bord och dammsugit i kök och vardagsrum samt hallen uppe.
Medans maken lämnade lillan på dagis fixade jag en liten mysfrukost för bara oss två!
Den bestod av mini baguetter med ost och skinka och till det blev det juice för mig och citron te till honom!
Och så tände jag några ljus med...tyvärr ger de ju inte så mycket "mysfaktor" då det är ljust ute redan. Men tanken var mysig! :)
Och nu har jag inget att göra så tänkte passa på att skriva lite.
Funderar även på att passa på att vara ute lite med lillan efter dagis idag då det är så fint väder. Hon älskar ju att vara ute oavsett väder...men tyvärr gör inte jag det då jag varken har regnkläder eller höstjacka ännu...är alltid ute i det absolut sista när det gäller kläder eller saker till mig själv.
Sen blir jag lätt deprimerad när jag väl ska köpa något....hittar sällan sånt jag verkligen gillar!
.
Hoppas ni får en bra dag i det fina vädret och att ni passar på att vara ute och "lapa" i er av solens underbara strålar!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback