Söndag kväll.


Nu är kvällen här och allting är som vanligt...eller ja, nästan i alla fall.
David är hemma igen, men inte Theodor då han åkte till farföräldrarna igår och kommer inte hem förrän på onsdag! Och då byter vi barn så David åker istället....OM han är klar med skolarbetena som han ligger efter med!
Men det ska jag allt se till att han blir...om det så är det sista jag gör!! =P
.
Dagen har varit rätt lugn, mest slappat i soffan och sett på film. Man känner sig rätt sliten och trött efter helgen. Men det är det värt! Definitivt!!
Resten av kvällen kommer nog bestå av mer slappande i soffan med fler filmer då älsklingen jobbar eftermiddag till veckan och barnen är lediga så man behöver inte gå upp jätte tidigt! =D *skööönt*
.
Har inte så mycket att skriva eftersom det varit en rätt händelselös dag trots Halloween. Men ni ska få en liten "halv" halloween bild på min lilla tjej i förra årets kostym som jag sydde för hand. Tyvärr saknar hon hornen på denna då vi inte hittar dem....men jag ÄLSKAR dressen och är lite synd att hon inte kan ha den längre.
Så är det någon som är intresserad av den så hör gärna av er antingen via telefon, mail, faceboook eller en kommentar här. Jag är glad om den kommer till användning!
Normalt ska man ha svarta tajts och en svart t-shirt/topp inunder....
samt en tre-udd och så horn och svans...
men nu testade vi den bara och insåg att kläder inunder INTE får plats! =(
.
Men de här bilderna var ju inte direkt skrämmande på en dag som denna så här får ni nån annan bild! =)

hmm...inte mycket skrämmande den heller....men, men :/

*klassiker*
.
Nä....ha en fortsatt trevlig Halloween kväll!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback