Trött!


Fy fan vad trött jag är! Hade inte alls lust att gå upp när klockan ringde imorse och jag vill fortfarande gå tillbaka och bädda ner mig! Fast nu går ju inte det då maken redan ligger och barn fortfarande finns hemma! Och sen har jag en del som jag behöver göra idag så det blir nog inte mycket vila för min del när lillan är på dagis! =(
Förbannade JÄVLA dörrklocka!!!!!!!!! Går man hela morgonen och försöker hålla barnen lugna så älsklingen kan sova ordentligt...och så ringer folk och knackar upprepade gånger på dörrklockan...*suck*
Folk tror verkligen att man kommer snabbare bara för att de ringer och sen knackar på en gång! Men så är INTE fallet!!!!
Usch vad trött och lättirriterad jag är nu då! =(
.
Jaja....nu ska Juliette dra till skolan och Emilia sitter och äter frukost. En annan har satt igång tvättmaskinen och ska snart göra sig iordning för att gå till dagis med vår lilla groda.
Dagen kommer mest bestå av att sortera ren tvätt och vika den. Sen blir det att tvätta lite till och så skulle jag behöva och vilja åka till stan men vet inte om jag egentligen orkar.
Men det är ju faktiskt fruktansvärt tråkigt här hemma när han sover eftersom man inte kan göra speciellt mycket...men det är ju "bara" andra veckan så jag antar att man vänjer sig! =P
Måste gå in och betala räkningarna också så de inte kommer in försent!
.
Ha en fin dag!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback