Tyst....


...jätte tyst är det nu! Det är bara jag vaken ännu!
Så tänkte passa på att uppdatera bloggen medans det är lugnt hemma. :)
.
Igår kväll fixade jag med en myskväll åt mig och älsklingen. Det blev räkmackor, cola och några avsnitt av Arkiv X innan vi gick in i sängen strax före 21 och la oss för att kolla på C.S.I!
Mörkt var det ute då så den här gången gjorde sig de levande ljusen rättvisa! :D
Idag är Emilia ledig från dagis så det ska bli kul att se vad vi ska hitta på med henne så hon inte blir alltföfr rastlös!? För blir hon alldeles för rastlös så blir hon uttråkad och lite bråkig så mycket bättre att hålla henne sysselsatt! :D
.
Men det var allt jag hade för stunden för nu har alla barnen vaknat så dags att se till att de stora blir klara för skolan och kommer iväg i tid! Men skriver säkert mer senare!
Önskar er alla en riktigt bra dag!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback