Gårdagskvällen!


Ja nu var det någon dag sen jag skrev så ska passa på att uppdatera lite nu medans de stora är i skolan och den lilla kollar på film. Det är ju rätt lugnt här hemma just nu och det händer inte alltför ofta så lika bra att passa på! :P
Igår hade jag och älsklingen det rätt mysigt med filmdag i soffan medans barnen var i skola och på dagis. Vi såg då skottår och state of play! De var bra.... :P

Under eftermiddagen igår så spelade vi spel med barnen. Först spelade vi Labyrinth med de stora och sen spelade jag fia med knuff med juliette och sen blev det 3 omgångar med fånga ballongerna med lillan och sist men absolut inte minst spelade jag plockepinn med Theodor.
Under kvällen var jag även barnvakt åt grannflickorna så när mina barn la sig för kvällen spelade jag fia med knuff med dem....det var faktiskt riktigt kul!
Sen under resten av kvällen blev det inte mycket, utan blev en pratstund med mamma innan älsklingen och jag slöade framför tv:n till 2 1/2 män och CSI med en underbart god kebabtallrik till det. Det var gott eftersom det var rätt länge sen vi åt det!
Sen blev det sova....så inget speciellt igår heller. Men nu vet ni lite i alla fall! :D
Ciao!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback