God Natt!

Ja nu är det sov dags och det har inte hänt så mycket idag så egentligen har jag inget att skriva. Det har varit det vanliga med tvätt och mat samt ta hand om barnen.

Annars har dagen varit lugn och jag har hunnit umgås med vänner också. Och det är alltid lika kul och uppfriskande! =)
Och det gråa trista vädret som var imorse blev bättre ju längre dagen gick! Till slut tittade solen fram och vädret blev helt underbart! =)
Barnen har varit ute under eftermiddagen och försökt sälja jultidningar. Den ena är glad för det hon lyckats sälja och den andra tänker negativt för att det var få hemma eller för att ingen ville köpa. Men men...jag peppar på dem och försöker få dem att tänka positivt. de har ju trots allt tid på sig! =)
Så så här rolig har min dag varit. Inget nytt och inget annorlunda! Bara samma gamla vanliga saker. Men någon gång...då kommer jag ha något roligt att skriva! =D
Nu på kvällen mös jag och älsklingen framför en film: Flickan från ovan. lite udda men väldigt bra! Den råder jag er att se om ni har lite ftid över någon gång!
Och mamma...jag har för mig att det var den du ville se så nu vet du att vi har den så du kan få låna om du vill! :D

Det enda utöver det vanliga var väl att vi hämtade mamma så hon kom till vårdcentralen och under tiden passade jag lilla underbara Ziva!!
Jag är glad att det gick bra för mamma och att det inte var värre...och eftersom du läser detta mamma så skriver jag bara detta: Det gör inget, du var inte till besvär och jag ställer gärna upp när jag kan! Och tack igen! Jag hoppas också att jag får sova bra inatt men det är inget jag förlitar mig på eftersom det varit 3 nätter med lite sömn! Älskar dig! Kram!

Nä...nu ska jag försöka sova tror jag. Och så hoppas jag att det snart dyker upp något riktigt roligt att skriva om! :)
Ciao!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Tack för de orden de värmde, och givetvis vill jag låna filmen. Den är inte så knepig om man läst boken. Kramar och älskar er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback