Grå och tråkig tisdag!


Ja morgonen har redan varit fullspäckad med att skriva schema, fixa matsäck och se till att barnen blir klara i tid. Emilia sitter vid frukost bordet...FORTFARANDE...har ju "bara" gått typ en timme. :S
Men men.....så vad händer idag då? Bortsett från att jag fortfarande är JÄTTE ARG över cykeln!!!!
Min underbara Elle kommer på besök!
Sen blir det till att fixa lunch och idag kommer det serveras ugnsstekt lax med couscous! *mumma*
Efter det blir det att ta itu med tvätten, disken, sopor, damma och städa...det gamla vanliga =)
Sen kommer Sofia och klipper barnen, en helt underbar och räddande ängel som varje gång! TACK!!
Efter det blir det för mig och Theodor att dra på barn -och föräldramöte. Så jag hoppas, hopppas, hoppas innerligt at jag kan låna cykel av någon så jag slipper gå till skolan ikväll! Delvis tar det såååå lång tid att gå och så är det SÅÅÅÅÅÅ TRÅKIGT!!!!!

Såg knappt maken i går och ska vi gå fram och tillbaka så kommer jag ckanppt se honom idag heller! :(
Visst då hade vi många fina timmar tillsammans i helgen men man vill ju ändå kunna pussas lite varje dag! :P
Nä...nu har lillan ätit klart så jag ska se till att få den där disken fixad och klar så jag slippere stå med allt efter lunchen sen! Jag vill ju ändå hinna prata med Elle i lugn och ro samt umgås lite med lill tjejen eftersom hon är ledig idag!
Men jag hoppas ni får en bra dag!
Ciao!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ellebelle

Du kan låna min cykel om du vill. Jag kan ta med den när jag kommer sen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback