J*vla tråkdag!!


Jag har egentligen inget bra eller roligt alls att skriva så därför blir det väldigt kort. Jag skrev av mig i den andra bloggen istället där jag verkligen kan uttrycka mina känslor och mitt humör utan att bli påhoppad eller kränkt.
Men den här dagen har varit jätte tråkig under hela förmiddagen och väldigt ledsam och frustrerande. Enda roliga på hela dagen var när AnnaKarin kom med Cassandra på en kaffe. ;)
Annars har jag mest varit ledsen, trött, sliten, irriterad och uttråkad. Allt känns tungt och jobbigt just nu och vet nog inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag behöver vila ordentligt och sova....men inget av det existerar i detta universum just nu då alla barn är i olika trots åldrar och inte lyssnar.
Jag älskar mina barn mer än mitt eget liv men ibland blir jag trött och sliten och just nu är det tydligen så det är. Lite tråkigt! Speciellt eftersom det inte var länge sen vi hade ett helt underbart dygn själva och vi har även haft det rätt mysigt med spelkvällar med barnen. Och efter en underbar födelsedag igår så känns det ännu mer trist. Men det är väl som de brukar säga: "Efter regn kommer solsken."


Men min kropp har sagt ifrån och då blir jag sån....gråter, nedstämd och gråter lite till. Så det är bara att bita ihop och vänta ut det värsta! Det går ju över till slut.
Jaja....det var allt jag hade för idag....jag hoppas verkligen att ni haft en bättre dag! Jag önskar er alla där ute en bättre dag/kväll!
Ciao!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback