Måndag och ny vecka!


Ja den nya veckan är här, och det innebär "bara" tre barn hemma. Och idag tar Emilia kort på dagis. Hon var jätte fin när vi gick dit. Lovar att lägga in en bild senare...
Min älskling ligger för att sova nu och själv försäker jag vara så tyst det bara går. Han jobbade ju natt så han kom hem vid 7 tiden imorse.
Så nu, fram tills det är dags att hämta barn, blir det nog mest att slappa framför tv:n och ta det lugnt och förhoppningsvis få sova en liten stund. Jag sov jätte dåligt inatt så nu känns det som om det verkligen behövs. :S
I eftermiddag kommer mamma och Claes på fika och så ska han vara en räddande ängel, ännu en gång, och fixa mina fötter. De är torra och fula och min liktorn värker som f*n...så det ska bli skönt.
Nej ni alla glada! Ha en bra dag i det soliga men kalla höst vädret så skriver jag mer senare.
Ciao!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback