Regn och rusk :(


Idag har vädret verkligen varit jätte tråkigt. Nästan hela dagen har Emilia varit inne på grund av detta regniga väder. Imorse när man vaknade och kollade ut genom fönstret så kändes det verkligen som en riktig höstdag.
Men nu sitter jag här och skriver så det innebär ju att man överlevt den här dagen med. :P
Inatt sov jag väldigt dåligt och vaknade flera gånger om så imorse när klockan ringde var jag så fruktansvärt trött. tyvärr höll den här tröttheten i sig nästan hela dagen så tyvärr har jag inte gjort någonting alls idag. Bara lagat mat, torkat bord och tagit hand om Emilia som var ledig från dagis.
Jo visst ja...vi var barnvakt åt Emil medans Tine var till vårdcentralen med hans storasyster. Man tycker lite synd om dem. Emil har ögoninflammation och som om inte det räcker har stackars Märtha åkt på öroninflammation också. Det är aldrig roligt med sjuka barn...men man tycker så synd om de små och nästan skämmer bort dem när de blir sjuka. Skönt för dem men desto jobbigare för oss föräldrar. Men samtidigt är det ju något man valt själv! :D Och så är det ju faktiskt så att man gör verkligen ALLT för att ens älskade barn ska ha det så bra som möjligt.
Så rolig har min dag varit. Och tyvärr har barnen varit på krigsstigen med...men det beror delvis på att de var jätte trötta alla tre idag samt att jag var trött och då passar de på och sen när vädret var så dåligt så blev det ju inte direkt bättre. Men men vi håller tummarna och hoppas på lite bättre väder imorgon. :D
Nu ska jag ta kvällen och försöka somna tidigt och hoppas på att jag sover bättre inaatt och slipper vakna med världens ryggvärk imorgon.
Hoppas ni alla haft en bra dag så skriver jag snart igen!
Ciao!






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback