*Snark*

Ja, så trött känner jag mig att jag tror jag skulle kunna somna sittandes framför datorn. Inatt sov jag så himla dåligt. Tror jag vaknade var 40:e minut ända fram till ca 05.00 då jag äntligen somnade för att sen gå upp mellan 7-8 igen. Jag var så trött att jag inte ens kommer ihåg vad klockan var. :S

Dagen har varit rätt lugn och vi har inte gjort speciellt mycket. Vi lämnade Juliette på kalas på leklandet som ligger på Nöjesfabriken för att sen åka till Elgiganten och kollade på mobil telefoner. Efter det åkte vi till Ica i Välsviken och veckohandlade, Sen var det bara hem, packa in maten. Älsklingen lagade mat ((våfflor med sylt och grädde *mums*)) för att sen hämta Juliette igen.
Eftermiddagen har sen gått till att prata lite med pojkarna när de kom hem från sin pappa och sen har jag mest suttit vid datorn och varit riktigt slö.
Lite dåligt samvete över min lathet idag har jag, men samtidigt så vet jag att nu är man själv med det mesta under veckorna igen så lika bra att passa på medans man kan. :D
Tur är ju att älsklingen i alla fall kommer hem varje dag. Det ska bli skönt. Och man kommer vänja sig vid detta väldigt lätt!
Nä..nu ska jag ta natten för sömn känner jag att jag verkligen behöver. Imorgon är en ny dag och då har jag en del att göra och orka med. Och innan kroppen är van så kommer det vara kämpigt.
Sov gott!
Ciao!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback