Struntar i alla måsten!!


Nu är maten avklarad och fika besöket har redan varit här och jag kan säga redan nu att jag varken kommer fixa med tvätt, disk eller några andra hushållssysslor idag!
Nu undrar ni säkert varför??
Jo för vi blir BARNLEDIGA!!!!!! :D
Flickorna har precis åkt och Theodor ska när som helst åka till sin pappa för helgen. Jag verkligen tänker njuta v lugnet här hemma och verkligen passa på att umgås med min make.
Det blir ju inte så mycket egentid med ungar runt oss mest hela tiden! Men jag gillar mitt liv oavsett vilket humör jag är på. Sen att man vissa dagar drömmer sig bort en sväng är ju inget onormalt, för så är det nog i de flesta familjerna! :P
Så hur sa vi spendera vårat barnlediga dygn?? Antingen blir det att gå på bio och i så fall ska vi se Trollkarlens lärling.
Eller så kanske vi bara tar oss egen tid där jag kan börja barnledigheten med ett långt avkopplande bad och sen lite annan egen vård som naglar och ansiktsmask mm.
Och så kan man fortsätta kvällen med massage och mys (nakna så klart) i soffan framför massa film eller liknande.
Vi ska i alla fall laga middag tillsammans sen och ikväll kommer vi äta fläskytterfilé med kroketter och bearnaisésås. *MUMMA*



Och så kanske ett glas vin till detta och självklart MASSOR av levande ljus för 100% mys faktor!!! :D
Så då kanske ni förstår att hushållssysslor INTE står på listan förrän tidigast när barnen är hemma igen. :P
YES!!! Nu åkte sista barnet så nu är vi BARNLEDIGA!!!!!!! :D :D :D :D

Och detta innebär att jag nu slutar skriva och tillbringar tiden med min underbara make istället!
Ciao!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback