Underbart!

Ledsen att  jag inte skrev igår men hade en del att fixa med så tiden räckte inte riktigt till. :S

Hade en jätte trevlig kväll igår. Vi hade Marinette och Linus över på lite mat och vin. Gott och trevligt var det, trots den kalla höstkylan som kommer på kvällen nu.
Idag skiner solen helt vackert ute och det glädjer mig eftersom vi ska åka till Filipstad på Oxhälja sen. Det ska bli lite kul. Delvis var det länge sen man var där och sen ska det bli jätte kul att komma ut och göra någonting. Vi tar ju med mamma också så hon får en chans att komma dit! Då blir hon glad! :D
Så förutom vad vi gjorde igår och vad som händer idag. Så kanske jag ska berätta att min älskling fick jobb igår som han börjar på nu på måndag. Och det är i Arvika så nu kommer han hem varje dag! Det ska bli såå skönt efter de sista tre åren han spenderat i Norge. Men det är ju bara en visstidsanställning fram tills december eller så och sen får vi se om det fortsätter gå bra så det blir fast eller om han kanske blir tvungen att leta efter ett nytt jobb igen. Men glada är vi och vi tänker passa på att njuta av den tiden som är! :)
Men nu är det dags för mig att fixa lite frukost och ta disken från går kvällen. Sen blir det att göra oss iordning och börja dra oss mot marken. Det ska bli så kul!
Ha en underbar dag allihopa!
Ciao!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback