Allt och inget!


Tjejkvällen igår blev väldigt kort men trots detta trevlig och bra. Elle bjöd på pizza och det var jätte gott! Tack vännen! =)
Sen när jag kom hem gjorde jag mig iordning och gick och la mig på en gång. Somnade som en stock och vaknade av klockan imorse. *skönt*
Känner mig dock fortfarande lite trött, men det går nog över. Och om inte kan det beror på vårt tråkiga väder som kommit! *hoppas på sol snart igen*
Och vad händer annars då?
Tänkte putsa mina fönster idag och började, men insåg att vår fönsterputs är jätte dålig samt att våra fönster är svåra att få rent så gav upp i väntan på bättre medel och en ny lust för att fortsätta!
Idag blir det nog mest bara lugnt. Vädret är lite dystert och inga planer. Har grannens dotter här idag med och senare i eftermiddag åker svärmor hem. Så då ska älsklingen köra henne till tåget och sen ska han nog fixa med bilen, då det inte gick något vidare igår. Så ny dag och nya omtag! =D
Nä..har inget vettigt att skriva och känner mig lite tankspridd så ska se om jag kan hitta något att plocka med innan det är dags att förbereda dagens lunch.
Idag kommer den bestå av köttfärssås (med broccoli och röda linser) och spagetti! *spännande*
Hoppas lite på att vi kanske kan hitta barnvakt till ena sonen så vi kan göra något med de andra barnen imorgon eller fredag! Vore lite kul om inte hela lovet går till spillo! =P
Men men....det återstår att se. Önskar er alla en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback